Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Przeworsk

Urząd Gminy Przeworsk zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Przeworsk.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • załączniki w postaci skanów dokumentów umieszczone przed 23 września 2020 roku w formacie .pdf nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • obrazy .jpg umieszczone przed 23 września 2020 roku mogą nie zawierać tekstu alternatywnego

Wyłączenia

  • Oświadczenia majątkowe nie stanowią dokumentu wytworzonego przez Urząd Gminy Przeworsk

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Teresa Wielgos.
  • E-mail: twielgos@przeworsk.net.pl
  • Telefon: 16 6487397

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Przeworsk
  • Adres: 37-200 Przeworsk
    ul. Bernardyńska 1A
  • E-mail: sekretariat@przeworsk.net.pl
  • Telefon: 16 6487397

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Dla klientów dostępne jest jedno wejście ? niedostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
  2. Na piętra budynku prowadzą schody, brak windy.
  3. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne).
  4. W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących.
  5. Dla osób z nieplnosprawnością  zostało zapewnione miejsce parkingowe bezpośrednio przed budynkiem.
  6. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  7. W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego.